Ik ben mijn wachtwoord op Mijn Orthocenter account vergeten. Als ik op ‘Wachtwoord vergeten’ klik en mijn e-mailadres invul, ontvang ik geen e-mail voor het wijzigen van mijn wachtwoord. Hoe kan dit? - Orthocenter

Stel hier je vraag

Ik ben mijn wachtwoord op Mijn Orthocenter account vergeten. Als ik op ‘Wachtwoord vergeten’ klik en mijn e-mailadres invul, ontvang ik geen e-mail voor het wijzigen van mijn wachtwoord. Hoe kan dit?

Als je geen e-mail ontvangt in je inbox kan dit twee redenen hebben:

• Het e-mailadres dat je hebt opgegeven toen je op ‘Wachtwoord vergeten’ hebt geklikt komt niet overeen met het e-mailadres waarmee je een account hebt op Mijn Orthocenter.
• De e-mail voor het wijzigen van je wachtwoord is in de ongewenste e-mailbox terechtgekomen. Vooral bij hotmailaccounts komt dit vaak voor. Om te voorkomen dat mails vanuit Mijn Orthocenter in de ongewenste e-mailbox terechtkomen, kun je het e-mailadres no-reply@orthocenter.nl en het e-mailadres van je praktijk in je account toevoegen als veilige mailadressen. Dit werkt zo:

1. Klik rechts bovenin op het tandwieltje voor Instellingen.
2. Klik op Ongewenste e-mail.
3. Klik onder het menu ‘Veilige afzenders en domeinen’ op ‘Toevoegen’, voer het e-mailadres no-reply@orthocenter.nl in en toets Enter.

Het e-mailadres is nu toegevoegd als veilig e-mailadres. De volgende keer ontvang je e-mails vanuit no-reply@orthocenter.nl in je inbox.