Ik ben al enige tijd in behandeling bij Orthocenter, maar ik heb nog geen facturen voor mijn afspraken ontvangen. Klopt dat? - Orthocenter

Stel hier je vraag

Ik ben al enige tijd in behandeling bij Orthocenter, maar ik heb nog geen facturen voor mijn afspraken ontvangen. Klopt dat?

Wij versturen de declaratie van je behandelingen naar je zorgverzekeraar. Als je een aanvullende verzekering hebt afgesloten waarmee de orthodontiebehandeling geheel of gedeeltelijk wordt vergoed, worden de facturen voor de behandelingen rechtstreeks door je verzekering betaald. In dit geval klopt het dus dat je geen facturen hebt ontvangen.

Heb je geen aanvullende verzekering afgesloten die de behandeling geheel of gedeeltelijk vergoedt? Dan ontvang je de facturen voor de behandelingen per e-mail van Infomedics op voorwaarde dat wij je juiste mobiele telefoonnummer en e-mailadres in ons systeem hebben staan. Is dit niet het geval, dan ontvang je de facturen voor de behandelingen per post. Wanneer je nog nooit een factuur per e-mail of per post hebt ontvangen is het dus belangrijk om bij je praktijk te controleren of wij je juiste gegevens in ons systeem hebben staan.