Infomedics verzorgt onze facturen. Vanaf 1 juli ontvangt u de facturen in een roze envelop en ziet u dat het logo is veranderd. Het telefoonnummer, de website en de factuurgegevens blijven hetzelfde.


Op deze pagina vindt u meer informatie over het facturatieproces en hoe u een betalingsregeling aan kunt vragen bij Infomedics.


Het proces

Wij versturen de declaratie van uw behandelingen naar uw zorgverzekeraar. Afhankelijk van uw aanvullende verzekering wordt een deel van de rekening door de zorgverzekeraar vergoed. Het deel van de factuur dat niet wordt vergoed door uw zorgverzekeraar wordt vervolgens aan u gefactureerd door Infomedics.  

U ontvangt een papieren factuur van Infomedics. Na de zomer is het voor Orthocenter-patiënten mogelijk een eigen account aan te maken en de facturen digitaal te ontvangen.


Een betalingsregeling aanvragen

Als u uw openstaande rekeningen in delen wilt betalen is het mogelijk om een betalingsregeling aan te vragen bij Infomedics. Hieraan zijn een aantal voorwaarden verbonden. Deze voorwaarden vindt u op de website van Infomedics


Heeft u nog vragen?

Vragen over de behandeling
Neem voor inhoudelijke vragen over de behandeling die op de factuur vermeld staan contact op met uw praktijk.

Vragen over het vergoede deel
Voor vragen over het deel dat door de verzekeraar is vergoed, kunt u contact opnemen met uw verzekeraar.

Vragen over betalingen 
Voor vragen over betalingen kunt u contact opnemen met Infomedics. Zij zijn telefonisch op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar via 036-20 31 900 (lokaal tarief). U kunt ook een e-mail sturen naar rekening@infomedics.nl


Overige vragen
Voor algemene informatie en veel gestelde vragen kunt u de website van Infomedics raadplegen.