In onze praktijken verwelkomen wij onze patiënten met een lach en we willen dat ze vertrekken met een lach. Toch kan het voorkomen dat u tijdens uw behandeling ergens niet tevreden over bent en dit aan ons wilt laten weten. Daar luisteren wij graag naar. Van uw feedback kunnen wij alleen maar leren en onze service en kwaliteit verder verbeteren. U kunt uw onvrede op de volgende manier met ons bespreken.


Persoonlijk gesprek met uw behandelend arts
Wanneer u ontevreden bent over de behandeling, dan adviseren wij altijd om dit zo snel mogelijk met uw behandelend arts te bespreken tijdens een persoonlijk gesprek. Samen kunt u het probleem bespreken en tot een oplossing komen. Het is voor zowel u als de praktijk het fijnst als uw onvrede binnen de praktijk direct wordt besproken en weggenomen.


Komt u er samen met de arts niet uit?
Als u er samen met uw behandelend arts niet uit komt, stuur dan een e-mail naar kwaliteit@orthocenter.nl. Uw klacht wordt dan door een van onze medewerkers van onze interne klachtencommissie in behandeling genomen. Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig door uw dossier te raadplegen en de praktijk waar u of uw kind in behandeling is om een reactie te vragen. Daarom ontvangt u na de ontvangstbevestiging binnen 4 tot 6 weken een reactie op uw klacht. 


Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Wanneer u het niet eens bent met de manier waarop wij uw klacht hebben afgehandeld, kunt u uw klacht schriftelijk naar de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT) sturen. Dit is de onafhankelijke klachtencommissie waar wij mee samenwerken. Stuur uw klacht samen met de uitspraak van de Interne Klachtencommissie van Orthocenter naar de secretaris via onderstaand adres. 


Associatie Nederlandse Tandartsen
T.a.v. de secretaris
Haaksbergweg 75
1101 BR Amsterdam

ant@ant-tandartsen.nl