1. Afspraak tijdig verzetten

Kunt u niet naar een afspraak komen? Dan moet u dit uiterlijk 24 uur voor de behandelingsdatum, telefonisch, per e-mail of via Mijn Orthocenter aan ons doorgeven. Behandelingen die op maandag gepland staan, moeten uiterlijk zaterdag voor 14.00 uur worden verzet. Geeft u dit niet op tijd door, dan brengen wij u de gereserveerde tijd in rekening.


2. Aanmelden voor de afspraak

Bij binnenkomst kunt u zich met de aanmeldkaart of met uw postcode en geboortedatum aanmelden voor de afspraak bij de aanmeldzuil. Als de receptioniste niet aanwezig is, kunt u plaatsnemen in de wachtkamer.


3. Mobiele telefoon/etenswaar

Het is in de behandelruimte niet toegestaan om een mobiele telefoon te gebruiken, ook niet voor het maken van foto’s. Eten of drinken in de wachtruimte of behandelruimte is verboden.


4. Poetsen

Uw tanden moeten goed gepoetst zijn voor iedere afspraak.


5. Begeleiding van ouders

Om goede zorg aan iedere patiënt te kunnen verlenen is rust in de behandelruimte noodzakelijk. Daarom vragen we ouders en begeleiders in de wachtkamer te blijven. Als u iets wilt bespreken met de arts of de assistente kunt u dat aangeven. U wordt dan uitgenodigd om mee naar binnen te gaan.


6. Pijnklachten

Heeft u pijnklachten of is er iets stuk aan de beugel? Kijk dan eerst op onze website orthocenter.nl. Rechts onder de knop ‘Ortho EHBO’ vindt u informatie over verschillende spoedeisende zaken. Staat de oplossing er niet bij? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Doordeweeks zijn wij van 08.00 - 20.30 uur bereikbaar en op zaterdag van 10.00 - 14.00 uur.


7. Reparaties

Meld losse brackets of andere mankementen vooraf. Tijdens een normale controle is hiervoor geen tijd gereserveerd.


8. Huisdieren

Huisdieren zijn niet welkom in de wachtkamer en in de behandelruimte.