Bereikbaarheid en openingstijden
De exacte openingstijden en contactgegevens vindt u bij het praktijkoverzicht. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 uur tot 20.00, op vrijdag van 08.00 - 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 14.00 uur. 

Uw afspraak

Wij behandelen uitsluitend op afspraak. Kunt u niet naar uw afspraak komen? Geef dit uiterlijk 24 uur voor de geplande afspraak door per e-mail, telefonisch of via Mijn Orthocenter. Behandelingen die op maandag gepland staan, moeten zaterdag voor 14.00 uur worden verzet om kosten te voorkomen. Bij korte afspraken (max. 15 minuten) brengen wij €21,78 in rekening. Bij afspraken die langer dan een kwartier duren is het bedrag €43,56. Op Mijn Orthocenter kunt u nakijken wanneer u een afspraak heeft.


Pijnklachten
Heeft u pijnklachten? Bekijk dan eerst onze Ortho EHBO. Staat de oplossing er niet bij? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. 


Medische gegevens
Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen, etc. 


Verzekeringsgegevens
Wij verzoeken u bij uw eerste bezoek uw inschrijvingsbewijs van de verzekering en een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Indien u tijdens de behandeling van verzekering wisselt, dient u ons dit op uw eerstvolgende afspraak mee te delen en uw nieuwe verzekeringspas mee te brengen. Wij willen u er op wijzen dat over het algemeen orthodontie alleen wordt vergoed vanuit een aanvullend pakket.  

Huisregels
De huisregels die wij in de praktijken hanteren vindt u hier.


Privacyregeling en geheimhouding
Patiëntinformatie wordt niet aan derden doorgestuurd of medegedeeld zonder overleg met de orthodontist en medeweten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen de praktijkorganisatie, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts die de informatie nodig heeft voor het medisch onderzoek (verwijzing) en na uw schriftelijke toestemming.  


Klanttevredenheid
Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u zulke zaken ook melden bij de receptioniste en/of de orthodontist. Als er zaken beter kunnen dan horen wij dat graag.

Ook eventuele klachten worden vastgelegd, waarna we naar een structurele verbetering zoeken zodat wij ook profijt kunnen halen uit uw aanwijzingen. Uw klacht dient bij voorkeur schriftelijk gemeld te worden. Op de tevredenheidspagina vindt u meer informatie hierover.